REAlisation!

Väskan, med prislappar och annat på. 150 kr (ord.pris 499 kr). Jo, tack!
Har under några veckors tid haft ögonen på en väska, en Don Donna. Såg en på vägen hem från Karlskrona och bion, inne på Wachtmeister och Accent. Stannade till vid skyltfönstret och såg att det var nedsatt med 50%, då. Det fanns två färger, en ljust rosa och en i ljust beige. Jag gillar båda färgerna, men när jag gjorde en sökning på nätet och deras hemsida så hittade jag en i mörkare ton. Färgen är lite svår att fånga på bild, eftersom den antingen blir för skrikig eller för mörk. Den fanns visst bara på nätet, så jag tänkte några dagar - för många visst, för den blev slutsåld rätt fort. Gjorde en sökning på väskan, på närmaste ställe - men det fanns ingen inne.

Maken föreslog att vi skulle in en snabbis till Karlskrona och kolla. Vi kastade oss in i bilen, hämtade ungdomarna som ville med, vid sjön och så kom jag in till affären med andan i halsen - och såg att väskan fanns där, i två storlekar.

Den jag hade tänkt först kändes liten, så i valet och kvalet - med stöd av yngsta dottern, tog jag beslutet att fixa en stor, med en litet bling-bling-hjärta till. Och en liten Don Donna väska, som utsmyckning - med leopardmönster. Kändes att det var dags för en ny väska, göra en uppdatering. 

Och när även äldsta dottern, som inte är så mycket för väskor, ansåg att det var dags - ja, då var det dags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar