Och så var det min tur....

Det är sådana tider nu. Förkylningar och annat mindre roligt. Trodde att jag hade klarat mig och bara fick en uns av det som resten av familjen hade, men nä. I morse vaknade jag med ett tjockt och dovt huvud, täppt näsa, öm hals och en känsla av feber och frysa samtidigt. Mindre roligt. Natten hade inte varit rolig, hade svårt att sova på grund av nästäppan och ömma halsen. Hoppas att det blir bättre nu i natt. Tur så har jag nässpray! Maken köpte en när han var inne i stan. Kan andas!

Men det lättar endast lite. Alltid något.

Så idag har jag gått på lågvarv. Hade planerat att gå igenom mina BJD-saker. Kläder, skor, tyger, mönster med mera - i princip göra en inventering för att se vad jag har och vad som saknas. Men det hade jag ingen ork till. Har dock stickat och sett på några avsnitt av "24", säsong 6, tillsammans med maken innan han skulle till jobbet.

Så, dagen har varit rätt ok ändå. Men nu kan du vara säker på att det blir sova som gäller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar