Runt hörnet

Gråa november, hejdå.
Järleån.
November. En månad som är på väg att ta slut och jag kan vara ärlig - inte gråter jag för att månaden är snart slut. Det är inte så att det har varit en dålig månad om vi inte gör en djupdykning i vädret såklart. Hela november har varit 50 nyanser av grått. Skulle någon fråga mig när jag såg solen sist eller för den delen hur solen ser ut, så skulle jag få lite svårigheter att svara. Ja, sollöst kanske det inte har varit hela tiden, men inte har solen visat sin bästa sida, det kan vi vara säkra på.

Nä, så november är inte en "fet hit". Bilderna från sommaren får mig att längta tillbaka till varma vindar, mjuka vågor, fågelkvitter, grusvägar och faktiskt en och en annan svettpärla med. 

Ska bli skönt med lite julpynt. Det lär pigga upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar